Institutul Cultural Român la festivalul de publicitate ADfel

Institutul Cultural Român a participat, pe 1 septembrie, la Ziua Culturală din cadrul festivalului de publicitate neconvenţională ADfel, alături de alte instituţii culturale, organizaţii dedicate cauzelor sociale, protecţiei mediului şi apărării drepturilor individuale.

Încă de la intrare, publicului i-au fost prezentate într-un mod inedit câteva dintre cele peste 115 volume apărute în străinătate cu sprijinul Institutului Cultural Român, prin programele derulate de Centrul Naţional al Cărţii. Pornind de la metafora fiecare carte reprezintă o treaptă evolutivă, scările de la intrarea pe terasă au fost acoperite cu autocolant, devenind un teanc de volume traduse şi publicate în străinătate. Pe terasă a fost adus şi Dicţionarul magic de traducere a autorilor români în 18 limbi, a fost organizat un punct de prim ajutor cultural, gata să fie folosit, la nevoie, de consumatorii de cultură, iar revista LETTRE Internationale şi-a găsit noi cititori printre cei prezenţi la festival, care au putut răsfoi câteva numere.

Cea de a patra ediţie Adfel se desfăşoară în perioada 31 august – 6 septembrie 2009 pe terasa La Motoare din Bucureşti şi este organizată de Iqads şi 24-FUN. Scopul festivalului este de a sărbători creativitatea şi de a oferi brandurilor posibilitatea de a interacţiona în mod direct cu un public tânăr şi deschis, receptiv la formele creative de publicitate.

La Ziua Culturală din cadrul festivalului ADfel, alături de Institutul Cultural Român au mai participat Muzeului Ţăranului Român, Muzeul Naţional de Artă a României, Institutul Polonez, Greenpeace, WWF, MaiMultVerde, Ideo Ideis, Poliţia Capitalei, Salvaţi Delta, Mare Nostrum şi Schimbă Lumea.

Mai multe imagini sunt disponibile în documentele ataşate şi pe http://adfel.iqads.ro