Librăria Cărtureşti

Cărtureşti s-a născut în anul 2000 într-un mic spaţiu din centrul Bucureştiului şi a modificat fundamental peisajul cultural românesc, arătând că alături de cultura de consum poate coexista şi se poate dezvolta firesc cultura de avangardă

Cei care au intrat într-unul din spaţiile Cărtureşti pot afirma cu certitudine (parafrazându-l cu sau fără voia lor pe Magritte) că „aceasta nu este o librărie". Cum, de altfel, nu e nici un magazin de muzică sau de film, nu e nici ceainărie, cafenea, galerie de artă sau spaţiu de concerte. Cărtureşti este un loc de întâlnire pentru cultură şi civilizaţie.

Cărtureşti este un brand local cu misiune globală, sofisticat şi cosmopolit, care promovează noile tendinţe culturale ale începutului de secol românesc – şi, uneori, le dă naştere (cum este cazul festivalului Street Delivery). Şi-a definit în mod inteligent, cu atenţie la detaliu, un loc în comunităţile urbane, oferind căi alternative de satisfacere a nevoilor intelectuale şi de lifestyle, dar scăpând oricărei etichetări reductive.

Cărtureşti este un concept flexibil, permisiv şi deschis care se dezvoltă prin contribuţia fiecărui membru al echipei şi partenerilor săi, dar mai ales prin cele ale publicului.

"O combinaţie fericită între „brick & mortar" şi un spaţiu al ideilor, Cărtureşti reuşeşte de mai bine de 10 ani să nu plictisească. Prin implicarea sa într-o arie diversificată de nişe ale gustului şi ale responsabilităţii sociale, Cărtureşti oferă constant moduri inovatoare de expunere și valorificare a „lucrurilor care îţi fac viaţa mai frumoasă".