Decameron

22 Nov 2022

Textul teatral „Pălăvrăgeli despre ego-ul unui Pinocchio. Machiavelli tratat rău-tratat” de Elisabeta Petrescu, prezentat la Roma

În noua ediție I mercoledì letterari, Accademia di Romania in Roma aduce în atenția publicului italian și a pasionaților de teatru textul teatral „Pălăvrăgeli despre ego-ul unui Pinocchio. Machiavelli tratat rău-tratat” de Elisabeta Petrescu, o provocatoare

25 Feb 2021

STOCKHOLM. Radu Afrim, printre artiștii care vorbesc despre provocările erei digitale în teatrul româno-suedez

O dezbatere moderată de criticul de teatru Octavian Saiu va fi prezentată marți, 2 martie 2021, de la ora 17. 00 (ora Suediei) și 18. 00 (ora României), pe canalele online ale Institutului Cultural Român de la Stockholm.  Intitulată „Decameronul, ca spectacol digital.

10 Feb 2021

CRAIOVA. Spectacolele „Hektomeron” de la Teatrul „Marin Sorescu”, promovate în lume prin rețeaua ICR

100 de regizori din 100 de țări se reunesc într-o inițiativă culturală online de mare anvergură internațională, alături de actorii Teatrului Național „Marin Sorescu” din Craiova. Proiectul „Hektomeron”, conceput cu scopul reproducerii celor 100 de episoade

5 Mar 2018 - 27 Apr 2018

Expoziția de colaje „Jocul de-a apocalipsa” semnată de Beatrice Bernath la ICR Tel Aviv

În data de 10 aprilie, ora 17:00, va avea loc o întâlnire cu publicul, în prezența artistei Beatrice Bernath. Evenimentul se va desfășura în limba ebraică, la sediul ICR Tel Aviv. Institutul Cultural Român de la Tel Aviv va găzduiește între 5 martie și

Playing With The Past

A Word with Two Meanings We invent words, then let ourselves be subjugated by them. There would be no knowledge without words, but it is words again that grow into independent entities, obstacles that come between us and the real world. They move us closer to and at the

Return To The Interwar Bucharest

excerpts  So closeSuddenly, the interwar people make the body visible: men are allowed to shave off not only their beards, but also their moustaches – a facial change that overthrows an aesthetic canon with centuries-old resistance – and women, punished and ridiculed