Rodica Stanca Pamfil. Sculptură. Lucrări figurative, abstracte, artă publică și simpozioane
Album bilingv, în limbile română și engleză, lucrarea reprezintă primul demers monografic consacrat artistei Rodica Stanca-Pamfil (1934-2005), un nume de prim-plan al sculpturii românești din secolul XX. Formată la Institutul de Arte Plastice „Ioan Andreescu”
România, în prim plan, la Salonul Cărţii de la Paris. Dezbatere despre „Tratat de hermeneutică a sculpturii abstracte” de Matei Stîrcea-Crăciun
Sâmbătă a fost una dintre zilele de vârf de la Salonul Cărţii de la Paris, desfăşurat între 24 şi 27 martie în Capitala Franţei. Lansările la standul României, organizat de Institutul Cultural Român, au început cu dezbaterea Bucarest/Paris-Paris/Bucarest: lectures
Volumul „Tratat de hermeneutică a sculpturii abstracte” de Matei Stîrcea-Crăciun a fost lansat la ICR
Marți, 21 februarie 2017, de la ora 18. 30, la Institutul Cultural Român (Aleea Alexandru nr 38, București) a avut loc lansarea volumului Tratat de hermeneutică a sculpturii abstracte de Matei Stîrcea-Crăciun, publicat la Editura „Brâncuși din Târgu Jiu, cu sprijinul
Apariție editorială: „Tratat de hermeneutică a sculpturii abstracte” de Matei Stîrcea-Crăciun
TRATAT DE HERMENEUTICĂ A SCULPTURII ABSTRACTEPerspectiva EndogenăBRÂNCUȘI - SIMBOLISMUL HYLESICavec un dossier en françaisMatei Stîrcea-CrăciunVolum în curs de apariție la Editura Centrului de Cercetare, Promovare și Documentare „Constantin Brâncuși, editat
Andrei Cădere, în marea restrospectivă a artei abstracte de la Whitechapel Gallery
Andrei Cădere, unul dintre cei mai originali artiști români ai perioadei postbelice și, probabil, cel mai cunoscut artist român după Brâncuși, face parte, alături de nume precum Kazimir Malevich sau Piet Mondrian, din marea restrospectivă dedicată artei abstracte