CONFERINTA

Cvasi-inexistentă în perioada comunistă, publicitatea a constituit imediat după Revoluţia din 1989 un element de noutate, asociat procesului de schimbare pe care România urma sî îl înceapă. Produse ale "vestului", reclamele au exercitat o fascinaţie inexplicabilă ajungând, de multe ori, chiar să substituie entertainment-ului. Consecinţele? Până şi astăzi în mentalul colectiv al românilor se află rezidual fărâme din reclamele acelei perioade. Cum a evoluat România şi cum se reflectă asta în cele mai de succes reclame romaneşti din ziua de azi? Cum sunt romanii şi cum putem înţelege asta uitându-ne la reclamele pe care le creează? Putem face oare o caracterizare fidelă a românilor pornind de la reclamele care îi mişcă? Reacţionează românii la fel ca restul europenilor la reclame? 
Toate acestea sunt întrebări la care prezentarea lui Ştefan Pop, Strategic Planner, TBWA Merlin şi Costin Radu, Managing Director, IQads va încerca să ofere răspunsuri. 

COSTIN RADU
- Managing Partner - IQads Rumania
Având studii în comunicare (facultate şi master în „comunicare şi relaţii publice" la SNSPA) şi marketing digital (The Insitute of Direct Marketing, Londra), Costin Radu lucrează în industria de publicitate începând din 2003. În perioada petrecută la agenţiile Biblos (co-fondator al agenţiei), Sister & Co. şi Leo Burnett & Target, Costin Radu a lucrat strategie de comunicare/creaţie pentru mărci ale Procter&Gamble, Interbrew, Nestle, BrauUnion, Telemobil s.a. Implicat în activitatea academică, Costin Radu este cadru didactic asociat la masterul de publicitate şi reclamă de la SNSPA, fiind, de asemenea, trainer în cadrul ediţiilor inaugurale Leo Academy (şcoală de advertising organizată de Leo Burnett Romania). De asemenea, Costin este câştigător a mai multe premii la festivalul de eficienţă Effie şi fondator al planning.ro, primul portal dedicat strategic planning-ului din România. Începând cu martie 2007, Costin Radu este Managing Director la IQads, produs online dedicat publicităţii, parte a grupului Realitatea.Caţavencu. 

STEFAN POP
- Strategic Planner – TBWA\MERLIN (Bucuresti)

Stefan POP s-a nascut la Bucuresti in februarie 1973, s-a licentiat in 1996 la Universitatea Tehnica de Constructii din Bucuresti. Parcursul profesional al lui Stefan Pop cuprinde un spectru foarte larg de agentii de publicitate si relatii publice, departamente de comunicare pentru clienti importanti in marketingul romanesc precum: Mobil Rom (1997-1998), AutoItalia Srl (2002) unde a detinut functia de coordonator in comunicare, D' Arcy Advertising (1999-2001) - PR account manager. Printre clientii sai se numara JTI (JAPAN TOBACCO INTERNATIONAL - WINSTON, SALEM, SEVEN STARS), PETROM, Masterfoods (Pedigree, chappi, Kitekat, Twix), Beiersdorf (NIVEA), Arctic (Beko, Bebeko), Nissan, Adidas, Crucea Rosie din Romana etc. In momentul de fata, este strategic planner in una dintre cele mai importante retele de agentii din lume, TBWA\ MERLIN din Bucuresti, agentie apartenenta grupului OMNICOM.

Un eveniment din seria ROMANIA INEDITA.